wtorek, 2 kwietnia 2013

Ostatni (mój) rysunek Disney'a :)

  Ok, to mój ostatni tak głupi rysunek i biorę się za coś 'normalne' bo to jest wręcz śmieszne. Takie coś dzieci w podstawówce narysują a nie 20-latka. :>
  Myślę, że spóźnione życzenia również będą troszkę żałosne,także nie będę Wam ich składała.
  Przypomniało mi się co było miesiąc temu minus 3 dni -.-
  Rysunek z dedykacją dla mojej Justynki. Wiem, że brzydki i liczyłaś no coś lepszego, ale spokojnie to mój ostatni rysunek w tym stylu :) (przepraszam za Stefcia, dopiero jak zeskanowałam zobaczyłam co z nim zrobiłam -.-)


  Planuje po raz 8787675646468475121243 narysować kolejną tą samą osobę, no ale co ja poradzę, że mi się kurteczka i nowa fryzura spodobała? :D ... no i muszę tą kurteczkę narysować :P

2 komentarze:

  1. Cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne cudowne *-*-*-*-*-*-*
    Dziekuje bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie! Rysujesz zawodowo! na prawdę świetnie.@YouDamonMy

    OdpowiedzUsuń