wtorek, 21 maja 2013

hej! :)

  'Every time that I get the feeling,
  You give me something to believe in'
  
  Nie ma to jak faza na Atomic Kitten :D

Powiem Wam tyle, że od samych matur gorsze jest załatwianie wszystkiego z tymi studiami -.- nie wiem jak to będzie. Chyba rezygnuję ze wzornictwa. Złożę dokumenty do jednej szkoły w Warszawie (grafika) i na tą psychologię w Białymstoku, na którą ani trochę nie chce mi się iść. A architektura to już w ogóle nie moja bajka.
  Jestem cholernie z siebie dumna i sama nie wierzę, że coś takiego udało mi się narysować. Nie wiem czy Wam podoba się tak jak mi, ale ja jestem pierwszy raz w 100% zadowolona. Nie ważne :) Tym razem wrzucam 2 obrazki bo jak zeskanowałam to kompletnie nie widać tego ..czegoś :) drugie zdjęcie jest troszkę niewyraźne bo z komórki. Na żywo widać prawdziwy efekt, bo tu już gorzej.
  Z dedykacją dla 55nataly55


1 komentarz: