sobota, 22 marca 2014

hej

    Jest czwartkowy wieczór i właśnie kończę rysować i podjadam rurki z kremem :) Powinnam robić projekt okładki zadany na jutro (wiem,że chcielibyście, aby zrobiła swojej ulubionej książki, w sumie ja też :D ale nie...zrobię projekt książki kucharskiej:)) ale co tam...mam na 11.15 jutro z rana się zrobi.
   W weekend wracam do domu! :)
   Trudno mi troszkę w to uwierzyć,że prawie od tygodnia mam 21 lat O.o
   To nie jest mój najlepszy rysunek, Tom wyszedł troszkę...śmiesznie ;p a włosy Jaya tworzyłam w 50% z głowy co chyba widać :D
   PS. Szykujcie się niedługo na zmiany na blogu...^^

1 komentarz:

  1. Hej :) Uwielbiam Twojego bloga i Twoje rysunki :)
    Są wspaniałe :) Bardzo się cieszę, że zostałaś zauważona przez The Wanted :)
    Powodzenia z następnymi rysunkami :)


    OdpowiedzUsuń