poniedziałek, 15 lipca 2013

Cześć :)

   Nie skorzystałam jeszcze z nagrody, która mnie czeka za rysunek. -.- Miałam w planach wczorajszą całą noc spędzić nad kolejnym, ale skończyło się na brwiach i źle narysowanym oku. Nie mam pojęcia, jak moi koledzy i koleżanki całą noc wyklejali makiety, lub kończyli rysunki na plastykę. Przecież tak się nie da.
  Ten nowy urywek piosenki The Wanted <3 jest niesamowity :) najlepsza piosenka jak dotąd z ich najnowszej płyty (czy tylko mi się kojarzy ona z filmem 'W pustyni i w puszczy'? Pół biedy, że tylko takie mam skojarzenia ;p)
  Dobiłam się troszeczkę wczorajszą wiadomością. Nigdy nie oglądałam żadnego odcinka Glee, ale to i tak jest dla mnie smutne.
  Dla BlackCherry94 (mam nadzieję, że mi się zamówienia nie pokićkały :/)

1 komentarz:

  1. Kolejny śliczny rysunek;p
    Nom mi też było smutno na wieść o Corym;((
    Czekam na kolejny fantastyczny rysunek;p
    Buziaki artystko;***

    OdpowiedzUsuń