piątek, 26 lipca 2013

Hej :>

   Dzieje się ze mną źle. Zakochałam się w piosence ulubionego zespołu Rusałki czy Nimfy Wodnej jak kto woli. Nie chcę być też Rusałką, to stanowczo za wcześnie ;p
   Wypadałoby się wytłumaczyć z tego co widzicie tu niżej. Plan był taki - chłopcy w stylu bajkowym, a dokładniej - mieli być jak postacie z bajki Disney'a. Kiedy zrobiłam sam szkic wyglądali słodko i uroczo, naprawdę :) Do czasu, kiedy Ewelina wzięła w dłonie kredki. Zabierzcie mi kredki! Tak, miałam więcej się nie brać za takie rysunki, ale równocześnie 67656575 rzucałam rysowanie ;p
   Następny będzie lepszy zobaczycie :) a przynajmniej postaram się żeby taki był :)


1 komentarz:

  1. Śliczny rysunek;pp
    Wiedziałam, że ślicznie wyjdzie;**
    Pozdrowienia od małej poetki;pp;**

    OdpowiedzUsuń