sobota, 21 lutego 2015

Cześć

     Moje 'ferie' powoli się kończą. W poniedziałek wracam do Warszawy. Dziś widziałam swój plan na 2 semestr. Wciąż nie wiem co z angielskim, faceta od fotografii już nie spotkam (tak!!!!!), znów mam profesorkę od rysunku (ekstra -.- nie ma to jak rysowanie warzywek) i najważniejsze - poniedziałki i piątki mam wolne z tym, że praktyki...no właśnie, a tego się boję.
    W ogóle udało mi się, widziałam Eda! Dzień przed koncertem zdobyłam bilet, dzięki koleżance z tt. Sam koncert był cudowny mimo, że nie czułam nóg, a gorączka też mnie nie opuściła. Rayn jak i Ed byli super. Do tego weszłam na początku do Torwaru i stałam w 2 rzędzie pod sceną. Wydaje mi sie, że nawet wypatrzyłam siebie na zdjęciu z koncertu na instagramie Eda. :D To co? Teraz kto odwiedza stolicę? :D

Generalnie mogę powiedzieć, że ten rysunek jest słaby, ale no trudno, nie zawsze wszystko wyjdzie tak jak trzeba.


 Piosenka na dziś: Ryan Keen - See Me Now (Klimacik z koncertu *-*)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz