czwartek, 14 lutego 2013

Kocham Was :)

     To będzie jeden z nielicznych wpisów bez jakiegokolwiek rysunku. Dziś Walentynki,także chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego. :* Mam nadzieję, że usłyszycie dziś te dwa magiczne słowa od drugiej połówki, a jeśli nie to wiedzcie, że ja Was wszystkich kocham bardzo mocno bez wyjątku :)
    Właśnie wpadłam na 'genialny' plan :D Może choć jednej osobie pomogę spełnić maleńkie marzenie <3 

    Zostałam nominowana do bloga miesiąca z czego bardzo się cieszę i chcę podziękować za nominację dla Kasi. Będę wdzięczna za każdy oddany na mnie głos. '5' :) http://nina64823.blogspot.com/2013/02/ogaszam-konkurs-na-blog-miesiaca.html#comment-form
   
    Odpowiadam na pytanko Julki a więc rysuję tylko ołówkami(w 2 rysunku dołożyłam kredkę), ale o różnych grubościach. Akurat w pierwszym rysunku używałam 6B, 4B, 2B i F-ten jest fajny do delikatnego cieniowania :)
(włosy wychodzą fajnie jeśli ich nie 'malujesz' tylko 'agresywnymi' ruchami rysujesz-nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam. Jeśli nie to postaram się jeszcze raz :D )
Nie umiem ładnie pisać, także opowiadań nie będę tu wrzucała tylko rysunki.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz