wtorek, 5 lutego 2013

Cześć


   Miło znów powrócić do prowadzenia bloga. Tak, prowadziłam kiedyś bloga. Ostatnio (to chyba złe słowo-jakiś miesiąc temu) spędziłam jakieś 4 godziny czytając go. Tak się zaczytałam, że aż połamałam krzesło (o czym zdarzyłam się oczywiście pochwalić na tt :D) Jeżeli ktoś chciałby poczytać to proszę http://kubuspuchatekjestwampirem.blog.onet.pl/ (choć szczerzę ... wątpię w to :> zniszczyli moje szare tło :[ ) Coś mi odbiło z tą nazwą, wiem. :) Czemu zakończyłam pisanie? Uznałam, że prowadzenie bloga jest emo. Ja emo stanowczo nie jestem. Tak, tak wiem nie każdy kto jest emo planuje skończyć z życiem.
   Rysuję od małego, od zawsze byłam pewna, że będę z tym wiązała swoją przyszłość (nie licząc oczywiście marzeń o aktorstwie w podstawówce-grałam w każdym przedstawieniu). Teraz nie wiem. Przynajmniej w najbliższym czasie nie zrobię nic,aby udało mi się rysować zawodowo. Nigdy nie chodziłam do żadnych szkół plastycznych, nie chodziłam na żadne zajęcia (nie licząc kółka w gim.na którym i tak nic nie robiliśmy,bo nauczyciel tylko jedną artystką się zajmował) aż od tamtego roku, kiedy będąc w maturalnej klasie zapisałam się na dwa kursy. Hm...różnie szło raz lepiej, raz gorzej. Najgorsze były jednak egzaminy na studia. Nie chcę jednak o nich wspominać.
   Nie umiem pięknie pisać, także wybaczcie mi. :) Mam nadzieję, że uda się komukolwiek rozpoznać kogokolwiek :D
Miało być na samym początku 5 rysunków, a skończyło się niestety na 3.
(wyostrzyłam je trochę, bo po skanowaniu były bardzo jasne)
1. Najtrudniejszy, wg mnie najlepszy i ten rysunek kosztował najwięcej pracy. :)

2. Wciąż nie wiem co zrobiłam tu nie tak...no trudno.
3. Jeżeli choć jedna osoba rozpozna kto to jest będę wniebowzięta :D hihi   

                                                              (Już wiem, kto będzie 4 - powiem tylko, że to długowłosa blondynka :>)
                                                                                 Pozdrawiam :***

7 komentarzy:

  1. Wow... cudnie rysujesz <3
    Ten pierwszy zajebisty!

    A ten trzeci... wydaje mi się, że to ta Emma z Harrego Pottera, czy jak jej tam było :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki są świetne, ale to już wiesz.
    Tak samo jak wiesz że masz talent, bo mówiłam ci to już.
    Najbardziej podoba mi się ten na którym jest Siva i Nathan. To zdecydowanie mój faworyt spośród twoich rysunków, której jak dotąd widziałam :*
    Czekam na kolejny post <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak super! Najbardziej podoba mi sie Nina! Zajebiście rysujesz:) (@Oryginalna23)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog zosatał nominowany do bloga miesiąca! więcej informacji http://nina64823.blogspot.com/2013/02/ogaszam-konkurs-na-blog-miesiaca.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!!! Najbardziej mi się podoba 1 rysunek z Nathanem i Sivą. Masz ogromny talent. Mam nadzieje, ze równie świetnie piszesz co rysujesz ;) czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysujesz też węglem, czy tylko ołówkiem? Bo mam straszne problemy z rysowaniem włosów i po prostu...nie wiem. Nie chodziłam nigdy na żadne dodatkowe lekcje ani nic, ale te włosy na twoich rysunkach są naprawdę powalające :)

      Usuń
  6. masz prawdziwy i rzadko spotykany talent . Chciałabym mieć taki i szczerzę mówiąc zazdroszczę ci
    :)

    OdpowiedzUsuń